torsdag 20 januari 2011

torsdag

Hej för andra gången,
Jag sitter här och rensar skallen, och just nu är det väldigt nödvändigt.
Ibland önskar jag att jag hade en människa, en vuxen männsika som hade varit med om allt jag behöver fråga den, jag skulle kunna plocka fram honom när jag hade något jag behövde ha reda på eller fråga.
Jag har min pappa, men honom ser jag inte mycket av.
Han jobbar och står i för att min och pappas värld ska gå runt,  och det uppskattar jag till tusen, han vill bara mitt bästa.
Annars i livet går allt finfint, pojkvännen har jag och älskar mest alla, skolan behöver jag inte lägga all min energi på eftersom det börjar lida imot lov. Snart sätts betygen och jag är mycket nöjd över vad jag har åstakommit. Framtiden är något jag vill satsa på och då är skolan början.
Nu börjar det lukta mat så det är bäst jag kilar neråt och ser ifall pappa min vill ha hjälp med något.
hejdå och kram,

- ester friberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar