söndag 23 januari 2011

Hej alla människor

Nu behöver jag skriva av mig lite, hoppas att ni har tid.
Just nu går mitt liv upp och ner, hit och dit. Ingenting är på dens rätta plats och ingenting går att kontrollera.
Falska vänner är något jag har mycket av just nu, jag delar av mig mer än gärna. Jag har så mycket som snurrar omkring mig nu, vad tjänar man in på genom att gå bakom ryggen på en kompis? Det är något jag aldrig har sett priset av och jag tror att jag aldrig kommer att göra det heller.
Ja, jag vet att jag inte har någon mamma. Snälla ni, ni behöver inte påminna mig om det varjde dag & natt. Jag står öppet för det och är inte rädd och drar mig undan.
Just nu känns det som jag är den mest ensamma människan på jorden, att det inte är någon som ser och känner av mina problem. Jag känner mig så otrolig liten.
Jag vet inte vart jag ska sluta med mina problem, vi säger så sålänge.
Jag återkommer,

- ester friberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar