söndag 23 januari 2011

Happiness

Idag mår jag bra, allt kommer bli så bra.
Jag hoppande nyss ur sängen med ett skutt och nu sitter jag med datorn och en skål med gröt framför mig.
Klockan är runt 11 och snart ska jag möta upp Sara vid stationen och sedan åka vidare in till stan.
Vi ska ha en dag bara för oss två, fylld med shopping, massor av prat och skratt.
Oj vad bra det här kommer att bli känner jag.
För er som inte vet vem sara är så är hon min absolut bästa vän. Hon står på två stadiga fötter brevid min sida alla dagar som kommer och alla som redan har gått förbi. Hon ger mig hopp om livets gång och fyller ut mitt tomrum jag har.
Hon är någon jag lägger mitt fulla tillit på och någon jag vågar vara mig själv med.
Tack för du finns hos mig, dig är jag rädd om.

Nu är det bäst jag skyndar på, vi hörs alla där ute.

- ester friberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar