torsdag 20 januari 2011

tjena världen.

Jag börjar som alla andra, även fast jag inte är som dom.
Jag heter Ester, och om jag ska vara exakt så heter jag Ester maria kristina Friberg.
Jag bor i Stockholm, på Lidingö. Här trivs jag, lagom avskärmat ifrån allt och om man vill till allt, ja då är bussen en möjlighet.
Jag bor med min familj, och med min familj menar jag min pappa.
En mamma hade jag en gång, tills allt gick fel och något hände. Och där väljer jag att stanna.
Jag har lagom med kompisar, läxor och klädproblem.
Jag skulle vilja säga att jag är som en typisk 15-åring, allt är inte på topp alla timmar, minuter och sekunder på dygnet men för de mesta går jag med huvudet högt och ett leende på läpparna, och det trivs jag med.
Vi säger att jag börjar så,

- ester friberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar